پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3052
-
الف
+

برگزاری سومین جشنواره طنز تلخند

سومین جشنواره سراسری طنز دانشجویی «تلخند» در دو بخش زندگی دانشجویی و طنز اجتماعی در قالب شعر و نثر با همکاری دفتر طنز حوزه هنری در زنجان برگزار می‌شود.

سومین جشنواره سراسری طنز دانشجویی «تلخند» در دو بخش زندگی دانشجویی و طنز اجتماعی در قالب شعر و نثر با همکاری دفتر طنز حوزه هنری در زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از روابط عمومی جشنواره، اختتامیه سومین جشنواره سراسری طنز دانشجویی «تلخند» 9 اردیبهشت‌ماه ساعت 15 در سالن غدیر دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

 سومین دوره جشنواره سراسری تلخند، امسال در دو بخش زندگی دانشجویی و طنز اجتماعی در قالب شعر و نثر برگزار خواهد شد. مهلت ارسال آثار از دهه‌فجر تا 15 فروردین‌ماه بود اما به علت استقبال و درخواست دانشجویان، تا 20 فروردین‌ماه تمدید شد.

 اولین دوره جشنواره طنز دانشجویی تلخند خردادماه سال 94 و دومین دوره آن نیز اردیبهشت‌ماه سال 97 برگزار شد. امسال نیز هنرمندان از همه استان‌ها در این جشنواره شرکت کرده‌اند و 1345 اثر به دبیرخانه رسیده است.

 سومین جشنواره سراسری طنز دانشجویی «تلخند» به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی زنجان و با همکاری دفتر طنز حوزه هنری، حوزه هنری زنجان، سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، دانشگاه زنجان، دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان و اداره‌کل ارشاد اسلامی استان زنجان برگزار می‌شود.  

ناصر فیض، سعید بیابانکی و عباس احمدی داوران این دوره جشنواره هستند و در روز اختتامیه اجرای برنامه را بر عهده دارند. اختتامیه جشنواره علاوه بر تجلیل از برگزیدگان، شاهد اجرای موسیقی زنده، نثرخوانی و شعرخوانی برگزیدگان و اجرای استندآپ کمدی خواهد بود.

ه خ/ط ه

نظر شما
ارسال نظر